se-Nota

1. Hari ni atok akan pergi mahkamah untuk bicara kes kemalangan dia setahun yang lalu.. Keadaan atok nampaknya kurang stabil dengan daya ingatan dan pendengaran yang semakin lemah.. Mudah-mudahan tuhan menangkan hambanya yang ditindas.. Amin..

2. Ikut hati,nak je aku balik untuk teman atok ke mahkamah. Sebab atok perlukan sokongan moral dari cucunya.. Mungkin kehadiran aku di sana nanti mampu ransangkan semula daya ingatan atok agar mudah memberi keterangan di mahkamah nanti..

3. Keadaan aku tak stabil sekarang ni..serba-serbi.. kewangan, pengurusan masa, ibadah, perhubungan.. segala-galanya lah.. Ujian untuk kembali kepada NYA.. mujur ada keluarga yang bahagia.. hujung minggu ni insyaAllah pulang ke desa halaman mencari ketenangan..

4. Alhamdulillah, dengan kawan-kawan masih mampu mengukir senyuman dan berjenaka di kala kepala berat dengan permasalahan.. Semoga mereka gembira dengan layanan dari aku..

5. Kesihatan sedikit terganggu.. Tiada momentum!


Luahan:-

1. susah betul org lemah jiwa ni, senang sangat terguris...
2. Hairan sebab selalu berurusan dengan insan-insan yang degil, keras kepala dan tinggi egonya.. Agaknya aku lebih teruk dari dieorang kut.. Tuhan refleks kan bayangan diri pada orang lain.. Ayuh muhasabah..

3 komen:

Anonymous said...

smoga smuanya berjalan dgn lancar.. slmt pulang ke kampung...

p/s : jaga kesihatan

daud said...

ujian hanya diberi untuk hambanya yang mampu,
ko leh punya man.

Nurhanisah Binti Mohd Ruslan ppismp pa09 said...

sabaq na abangku!!!

Post a Comment

Terima kasih diatas kesudian anda untuk memberi pendapat. Salam ukhwah.